Voorraad uitgeput.
Minimum purchase quantity
The minimum purchase quantity is not reached

 

 

Voorwaarden voor terugkeer

HET ONTVANGEN PRODUCT BEVALT U NIET EN U WILT VAN UW HERROEPINGSRECHT GEBRUIKMAKEN ?

Voor elke terugzending van goederen moet het verzoek eerst per e-mail worden ingediend bij onze klantenservice. Zodra uw verzoek aanvaard is, kunt u ons de producten retourneren op het onderstaande adres, onder de voorwaarden vermeld in artikel 9 van de Algemene Verkoopvoorwaarden..

BELGÏE INCONTINENTIE
Zoning de Biron à Ciney - Hamois
Rue de la Croix Limont, 8
5363 Emptinne
Belgïe

Gelieve bij voorkeur het onderstaande formulier te gebruiken om uw herroepingsrecht te benutten.
https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulaire-de-retractation.pdf

U betaalt de kosten voor het retourneren van de goederen.

OPGELET : voor medische hulpmiddelen bestaat er een specifiek herroepingsrecht :
Voor medische hulpmiddelen geldt het herroepingsrecht voorafgaand aan de verzending van het pakket door ons.
Om volksgezondheidsredenen kunnen geneesmiddelen en medische hulpmiddelen die zijn verzonden, niet meer worden teruggenomen.
Een uitzondering op dit principe geldt als deze geneesmiddelen en medische hulpmiddelen gebrekkig zijn, in welk geval u ook na verzending het recht heeft er afstand van te doen.

U HEBT HET VERKEERDE PRODUCT ONTVANGEN ?

Mocht u bij levering het verkeerde product hebben ontvangen, neem dan binnen de 14 dagen per e-mail contact op met onze klantendienst om een retourzending en een nieuwe levering te plannen.

De kosten voor het terugzenden en de tweede verzending zijn uiteraard voor onze rekening.

U STELT BIJ DE LEVERING SCHADE VAST ?

Als het ontvangen pakket beschadigd blijkt te zijn, is het raadzaam het pakket te weigeren. Het zal ons worden terugbezorgd en wij zullen een geschillendossier met de vervoerder openen. Wij sturen u dan binnen de 14 dagen na terugzending van het pakket een tweede pakket.

Als de ontvangen producten beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk via e-mail contact op met onze klantendienst. Wij kunnen dan een geschillendossier met de transporteur openen en u de beschadigde producten binnen de 14 dagen opnieuw leveren of de goederen binnen de 14 dagen terugbetalen.

OPGELET : Gelieve foto's van het pakket te nemen door het paknummer EN de beschadigde producten bij ontvangst te tonen. We zullen dit nodig hebben in geval van een geschil met de vervoerder.

HEBT U EEN VRAAG ?

Voor vragen over retourzendingen kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst.