Voorraad uitgeput.
Minimum aankoophoeveelheid
De minimale aankoophoeveelheid werd niet bereikt.

 

 

F.A.Q. : Frequently Asked Questions

IK KAN HET PRODUCT DAT IK ZOEK NIET VINDEN WAT MOET IK DOEN ?

Als u het product dat u nodig heeft niet vindt, is het mogelijk niet beschikbaar op onze website of uit de markt genomen. Neem contact met ons op om een oplossing te vinden.

Als het product niet beschikbaar is, kunnen wij u een gelijkwaardig product of een alternatief aanbieden dat aan uw behoeften voldoet.

IK SLAAG ER NIET IN MIJN BESTELLING TE BETALEN. WAT IS ER AAN DE HAND ?

LoBij de betaling van uw bestelling is het belangrijk op een aantal zaken te letten :

  • Staat er genoeg geld op mijn kaart ?
  • Heb ik het juiste type kaart / de juiste betaalwijze geselecteerd ?
  • Zijn de ingevoerde gegevens correct ?

Als de betaling nog steeds niet lukt, is het raadzaam een nieuwe poging te doen door van webbrowser te veranderen of een privévenster te gebruiken.

Om een privévenster te openen, opent u het menu rechtsboven in uw browser en klikt u op "Nieuw privévenster".

IK SLAAG ER NIET IN EEN BESTELLING TE PLAATSEN OP UW WEBSITE. KAN IK BELLEN OM TE BESTELLEN ?

Om veiligheidsredenen nemen wij geen telefonische bestellingen aan.
We kunnen u echter wel begeleiden bij het bestelproces, zodat u de producten kunt ontvangen die u nodig heeft.

Neem gewoon contact op met onze klantendienst.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET BINNEN DE OPGEGEVEN TERMIJN ONTVANGEN. WAT IS ER AAN DE HAND ?

Na het afronden van uw bestelling, ontvangt u een trackinglink per e-mail. Hiermee kunt u de status van uw pakket steeds volgen. Deze status zal u de eventuele vertragingen aangeven. Als u een afhaalpunt hebt geselecteerd voor de levering, zal de tracking u vertellen wanneer het pakket klaar is om opgehaald te worden.

Neem in geval van problemen tijdens de levering, zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Het is absoluut noodzakelijk dat uw klacht per e-mail wordt gecommuniceerd zodat onze operatoren een volledige opvolging van uw dossier kunnen realiseren. Wij zullen ons uiterste best doen om de situatie te deblokkeren en uw bestelling naar u toe te sturen.

IK HEB VERKEERDELIJK GEKOZEN VOOR EEN BETALING VIA EEN BANKOVERSCHRIJVING. WAT NU ?

Bestellingen via overschrijving worden pas in aanmerking genomen wanneer de betaling daadwerkelijk is ontvangen. Als de bestelling niet binnen 1 maand wordt betaald, zal de bestelling automatisch worden verwijderd. In geval van een fout en als u nog niet heeft betaald voor de bestelling, hoeft u er geen rekening mee te houden en kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Om dezelfde bestelling opnieuw te plaatsen, doet u het volgende :

  1. Ga naar de pagina "Mijn account";
  2. Klik op uw laatste bestelling;
  3. Klik op "Plaats een identieke bestelling (referenties en hoeveelheden)" onderaan de pagina;
  4. Doorloop nog eens het normale bestelproces vanaf uw winkelwagen.

WAAR KOMEN DE KLANTEN- EN PRODUCTBEOORDELINGEN VANDAAN DIE OP BELGIË INCONTINENTIE VERSCHIJNEN ?

Om onze klanten ervan te verzekeren dat elke beoordeling een echte mening is van een klant die daadwerkelijk een bestelling heeft geplaatst, maken we gebruik van de diensten van eKomi. Dit is een onafhankelijk bedrijf dat verantwoordelijk is voor het verzamelen en verwerken van feedback van klanten over hun ervaringen op onze website.

Als u onze producten of ons eKomi-echtheidscertificaat, raadpleegt, kunt u er dus zeker van zijn dat onze klanten tevreden zijn over de diensten en producten die wij aanbieden.